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Set装備一覧

 

 

 

 

 

  • Templar限定
    • Thundercharged Battlegear
      2)雷スキル使用時, [Charged Armor] バフが付与される(7秒間).スタック数に応じて, Avenger のダメージが 35% ずつ上昇する(最大 10 スタック).
      3)雷オーブが通常攻撃しなくなる代わりに, Avenger がヒット時効果を発動させながら, 1.5秒 毎に自動発動するようになる(攻撃頻度は,攻撃速度のスタッツによって変動する).この際, Avenger のダメージは雷オーブの性能を参照したものとなる.
      4)[Charged Armor] バフ発動中,ダメージ軽減 +40%.

      2)Using Lightning skills charges your armor, adding 1 stack of Charged Armor. Each stack of Charged Armor increases the damage of Avenger by 35%. Max 10 stacks, lasts 7 seconds.

      3)Avenger now triggers on-hit effects and is also automatically triggered on each Lightning Satellite every 1.5 seconds, affected by attack speed. Avenger triggered from the satellites is also affected by Satellite Strength. However Lightning Satellites no longer attack normally.

      4)Charged Armor now also adds 40% Damage Reduction while active.

    • The Thundering Army
      2)Soul Replication と Soul Avatar の基本ヘルスとダメージが2倍となり,死ぬまで残り続けるようになる.
      3)Soul Replication が Avatar を, Soul Avatar が Replication をそれぞれ召喚するようになる.
      敵はこれらのコンパニオンからダメージを受ける度に,被ダメージが 15% ずつ上昇するようになる.
      この効果は無限スタックする.
      4)被ダメージの 40% が Soul Replication と Soul Avatar に均等に分配されるようになる.
      2)Soul Replication and Soul Avatar last until death, and their base health and damage is doubled.

      3)Soul Replication also summons an Avatar, and Soul Avatar also summons the Replicas. Each hit by these companions weaken the foe, increasing the damage they take by 15%, stacking infinitely.

      4)40% of the damage taken by the Templar is redirected and shared evenly between any active Soul Avatar and Soul Replicas.

    • Avatar of Ayeela
      2)全ての神聖スキルがヒット時に Hollowed を発動するようになる.
      この際, Hollowed のダメージは,誘発スキルの基本ダメージを参照したものとなる.
      加えて, Hollowed の与ダメージが 100% 上昇する.
      3)Hollowed に被弾した敵に [Judgement] デバフが付与され,毎秒 Hollowed と同量のダメージを追加で受けるようになる(7秒間). [Judgement] デバフは無限にスタックする.
      4)回復効果を受ける度,ダメージ軽減 +40% (5秒間)
      2)All Holy skills trigger Hallowed on hit, using the damage dealt as a base for the skill.
      Hallowed deals 100% increased damage.

      3)Hallowed also applies Judgment to foes struck by it, dealing the damage of Hallowed per second, for 7 seconds. Stacks infinitely.
      4)Receiving any form of healing blesses the Templar with 40% Damage Reduction for 5 seconds.
    • Soulpurger’s Regalia
      2)Expulsion による攻撃に被弾した敵に [Set on fire] デバフを付与し,毎秒, Expusion の50%ダメージを与えるようになる(7秒間).
      このデバフは無限にスタックし続ける.
      3)Expulsion の発動確率が 100% になり,発動時,Templarに [Radiance] バフ(5秒間)を付与するようになる.
      [Radiance] バフはスタック数に応じて,攻撃・移動速度を 5% ずつ上昇させる(最大 10 スタック).
      4)[Radiance] バフ発動中,ダメージ軽減+40%.
      2)Foes struck by Expulsion are set on fire, dealing 50% of the damage dealt per second, for 7 seconds.
      The burn stacks infinitely.

      3)Expulsion now has a 100% chance to trigger, and each trigger of Expulsion adds Radiance to the Templar, increasing attack speed and movement speed by 5%, stacking up to 10 times.
      Effect lasts 5 seconds.

      4)Radiance adds 40% Damage Reduction.
    • Caine’s Battlegear
      2)Flare が確定で発動し,敵やオブジェクトによって移動が阻害されなくなる.
      Flare 発動中, Holy Fire(オーラスキル) が敵に対して Blaze と同量のダメージを与えるようになる.
      3)Blaze 発動中,敵に Holy Fire がヒットする度に, Holy Fire による被ダメージが 100% ずつ上昇するデバフを付与する. このデバフは無限にスタックする.
      4)Flare 発動中,ダメージ軽減 +40%.
      2)Flare has 100% chance to trigger and allows the Templar to move unhindered through foes and objects.
      Holy Fire (Aura) now deals the same damage as Blaze while Flare is active.

      3)While Blaze is active each strike of Holy Fire weakens the foe, increasing the damage it takes from Holy Fire by 100%, stacking infinitely.
      4)Flare adds 40% Damage Reduction while active.
    • War God Armor
      2)Burning Conviction が敵の動きを 30% 鈍化させるようになる. 同時に,無限にスタックするようになる.
      3)Burning Conviction によるデバフを受けた敵は,被弾時に,追加で [Burst of fire] デバフが付与されるようになる.
      [Burst of fire] デバフは Burning Conviction の持続ダメージの 30% 分を敵に与える.
      4)ダメージ減少 +40%.
      2)Burning Conviction now stacks infinitely, and slows foes by 30%.
      3)Foes affected by Burning Conviction receive a burst of fire damage when hit, dealing damage equal to 30% of the total remaining damage of Burning Conviction.
      4)+40% Damage Reduction.
    • The Reckoning
      2)被弾時, [Reckoning] バフが付与され,スタック毎に報復値が 50% ずつ(最大 10 スタック)上昇するようになる( 10 秒間).
      3)[Reckoning] バフがはスタック毎に攻撃速度を 3% 上昇させるようになる.報復ダメージが攻撃ヒット時に反映されるようになる.
      4)[Reckoning] バフ発動中,ダメージ軽減 +40%
      2)Taking damage grants the Templar Reckoning, increasing Thorns 50% per stack, stacking 10 times and lasting 10 seconds.
      3)Reckoning also increases attack speed by 3% per stack. Thorns damage is dealt on hit.
      4)Reckoning increases Damage Reduction by 40% while active.
    • Valkyrie Battlegear
      2)剣スキルの攻撃速度が 100% 上昇し, Sharp Steel が無限にスタックするようになる.
      3)Phantom Shield が確定で発動するようになり,シールドスキルの基本ダメージが,Templarのブロック率の分だけ上昇する.
      4)ダメージ軽減 +30%,ブロック率 +10%,ダメージブロック +10%.
      2)Taking damage grants the Templar Reckoning, increasing Thorns 50% per stack, stacking 10 times and lasting 10 seconds.
      3)Reckoning also increases attack speed by 3% per stack. Thorns damage is dealt on hit.
      4)Reckoning increases Damage Reduction by 40% while active.
  • Berserker限定
    • Bloodsoaked Grab
      2.Internal Hemorrhageは無限にスタックし、Bloodbathはスタックごとにすべての出血ダメージを15%増加させます。
      3.Internal HemorrhageはStone以外のスキルを使用した場合、2倍の効果を得ることができる。Internal Hemorrhageの効果で死亡した敵は血の爆発を起こし、3メートル以内にいる全ての敵に効果の残り時間の250%のダメージを与える。
      4.Bloodbath効果中は受けるダメージを40%減少させる。
      2.Internal Hemorrhage now stacks infinitely, and Bloodbath increases all Bleed Damage by15% per stack.
      3.Internal Hemorrhage is twice as effective when applied by non-stone skills. Foes who die under the effect of Internal Hemorrhage erupt in an explosion of blood, dealing 250% of the total remaining damage of the effect to all foes within 3 meters.
      4.Bloodbath reduces damage taken by 40% while active.
    • Cataclysmic Battlegear
      2.Quakeは100%の確率で発動し、すべてのストーンスキルは30%のダメージ増加を与える。
      3.Stalagmitesは200%のダメージ増加を与え、Quakeで常に発動し、一撃ごとに15%のダメージ増加を与える。
      4.すべてのストーンスキルは10秒間、BerserkerにEarth Wardを付与します。Earth Wardは受けたダメージを40%下げる。
      2.Quake has 100% chance to trigger, and all Stone Skills deal 30% increased damage.
      3.Stalagmites deal 200% increased damage, always triggers on Quake, and deals 15% increased damage each strike.
      4.All Stone Skills grants the Berserker Earth Ward for 10 seconds. Earth Ward lowers damage taken by 40%.
    • Dragonfire Grab
      2.Explosive Manoeuvresは常にヒット時に発動し、Destructive Manoeuvresは200%のダメージ増加。
      3.Explosive ManoeuvresとDestructive Manoeuvresは、発動時にBerserkerにRampageを追加します。Rampageは最大20回スタックし、5秒間、Explosive Manoeuvresのダメージをスタックごとに10%増加させます。
      4.Rampageはアクティブ時に40%のダメージ軽減を追加します。
      2.Explosive Manoeuvres always triggers on hit, and Destructive Manoeuvres deal 200% increased damage.
      3.Explosive Manoeuvres and Destructive Manoeuvres adds Rampage to the Berserker when triggered. Rampage stacks up to 20 times and increases the damage of Explosive Manoeuvres by10% per stack for 5 seconds.
      4.Rampage adds 40% Damage Reduction while active.
    • Volcanic Grab
      2.Molten Veinsは半径が2メートル広くなり、攻撃時にも発動するようになり、Lava Bloodは無限にスタックする。
      3.報復ダメージはRageポイントごとに10%増加し、Lava Bloodは100%の確率で発動するようになりました。
      4.Rageが3ポイント増えるごとに、Berserkerに1%のダメージ軽減効果が追加されました。
      2.Molten Veins has a 2 meter wider radius and is now also triggered on attacks, and Lava Blood now stacks infinitely.
      3.Thorns damage is increased by 10% for each point of Rage, and Lava Blood has 100% chance to trigger.
      4.Every 3 points of Rage adds 1% Damage Reduction to the Berserker.
    • Spiritual Garb
      2.Spirit Linkは最大6体の敵をホストに接続し、影響を受けた全ての敵は全てのソースから20%のダメージを受ける。
      3.Soul Linkが半径2mの範囲にダメージを与える。Spirit Linkのホストが攻撃を受けた時、リンクがなくなるごとに攻撃によるダメージが100%増加。さらに、Soul Burの効果がホストに適用され、受けたダメージの100%を1秒ごとに、5秒間与える。Soul Burは無限にスタックする。
      4.Spirit Link が Berserker にもつながり,被ダメージの 40% が Spirit Link によってつながれた敵全てに均等に分配されるようになる.
      2.Spirit Link now connects up to 6 foes to the host, and all foes affected take 20% increased damage from all sources.
      3.Soul Link now deals the damage in a 2 meter radius. When a Spirit Link host is struck, it suffers 100% increased damage from the attack for each missing link. In addition, a Soul Burn effect is applied to the host, dealing 100% of the damage taken, per second, for 5 seconds. The Soul Burn stacks infinitely.
      4.Spirit Link now also links with the Berserker, redirecting 40% of the damage received to all foes affected by Spirit Link.
    • Skysoul Fragments
      2.Dragon Soul に当たった全ての敵に,毎秒,与えたダメージの 150% 分を追加ダメージとして与えるデバフを付与する(5秒間). この効果はスタックし続ける.
      3.Dragon Spirit と Dragon Soul が確定で発動するようになり, Dragon’s Grace が半径 2m 以内にいる敵に対してダメージを与え,デバフを付与するようになる.
      4.Dragon Spirit 発動中,ダメージ軽減+40%
      2.Dragon Soul applies a debuff dealing 150% of the damage dealt as damage per second for 5 seconds to all foes struck, stacking infinitely.
      3.Dragon Spirit and Dragon Soul have 100% chance to trigger and Dragon’s Grace now deals damage in a 2 meter radius, and applies the damaging debuff.
      4.Dragon Spirit adds 40% Damage Reduction while active.
    • Northern Rage
      2.Rage 生成量 +300% .
      3.氷スキルが敵に Frostboundの デバフを付与するようになる(5秒間).このデバフにより,敵に与えたダメージが保留されるようになり,次回の Rage Release 発動時,その基本性能に保留ダメージを掛けたダメージを,追加で与えるようになる.この効果は無限にスタックする.
      4.Rage Release 発動時,ダメージ軽減 +40% (5秒間).
      2.+300% Rage Generation.
      3.Frost skills also apply Frostbound to foes, storing the damage dealt to the foe, and adds it to the next hit of Rage Release, multiplied by the damage percentage of Rage Release. Effect lasts for 5 seconds and stacks infinitely.
      4.Rage Release now grants the Berserker 40% Damage Reduction for 5 seconds when triggered.
    • Gust of the Frost Wyrms
      2.Frost Winds が確定で発動するようになり, Frostbite がスタックし続けるようになる.
      3.Frost Winds が 3つ のツイスターを常時生み出すようになり, その最大同時出現数 が 5 増加する.
      4.Frost Winds 発動時,ダメージ軽減 +40% (5秒間).
      2.Frost Winds has 100% chance to trigger, and Frostbite stacks infinitely.
      3.Frost Winds now always triggers twisters 3 at a time, and the maximum amount of active twisters is increased by 5.
      4.Frost Winds adds 40% Damage Reduction to the Berserker when triggered. Effect lasts 5 seconds.

       

 

  • Warden限定
    • Armor of The Wispmother
      2) ライトニングスキルはWisp Sparkを敵に適用し、Wispsから受けるダメージを使用したスキルのダメージ割合の5%増加させ、Wispsを敵にターゲットさせる。
      Wisp Sparkは効果が持続し、無限にスタックする。
      3) Wispsを3体追加で産卵し、WispsのChain Lightning攻撃をThunder Orbに変更し、集中した場所へのダメージを増加させる。
      4) ウォーデンは40%のダメージ軽減を得る。
      2) Lightning skills apply Wisp Spark to foes, increasing the damage they take from Wisps by 5% of the damage percentage of the used skill, and makes the Wisps target the foe.
      Wisp Spark both lasts and stacks infinitely.
      3) Spawns an additional 3 Wisps, and the Wisp’s Chain Lightning attack is replaced with Thunder Orb, dealing increased damage to a concentrated location.
      4) The Warden gains 40% Damage Reduction.
    • Stormcaller’s Regalia
      2) Lightning Rodは攻撃を受けた敵に火傷を与え、毎秒同じ量のダメージを5秒間与える。このバーンはスタックする。
      3) Staticがチャージを得た時、敵に与えた残りのLightning Rodのバーンダメージの合計を発動スキルの一部とみなす。
      また、Lightning RodとStaticはさらに40%の発動機会を得る。
      4) Wardenは40%のダメージ軽減を得る。
      2) Lightning Rod applies a burn to foes struck, dealing the same amount of damage per second, for 5 seconds. This burn stacks.3) When Static gains a charge., it considers the total remaining Lightning Rod burn damage on the foe as part of the triggering skill.
      Lightning Rod and Static also gain an additional 40% chance to trigger.4) The Warden gains 40% Damage Reduction.
    • Snowstorm Armor
      2) Winter’s Chillの影響を受けた敵はSnow Blastのダメージを15%増加させる。この効果は無限に続く。
      3) Snow Blastが発動すると、Snow Ballを召喚し、対象の敵の上でホバリングし、Snow Blastの発動に基づいてダメージを蓄積します。3秒後にSnow Blastのポーズが発生するか、敵が死亡した場合、Snow Ballは7メートル以内のすべての敵に蓄積されたダメージの120%を与えるように地面に打ち付けます。
      4) Wardenは40%のダメージ減少を得る。
      2) Foes affected by Winter‘s Chill take 15% increased damage from Snow Blast. This effect stacks infinitely.3) When triggered, Snow Blast now also summons a Snow Ball which will hover above the target foe, building up damage based on the Snow Blast triggers. After 3 seconds, a pause in Snow Blast procs, or if the foe dies, the Snow Ball strikes the ground dealing 120% of the stored up damage to all foes within 7 meters.

      4) The Warden gains 40% damage reduction.

    • Torrential Raiment
      2) Pummelは無限にスタックし、スタックごとに15%のダメージ増加が追加され、Peltedは2倍の速さで攻撃する。
      3) Peltedは永遠に持続し、Torrentは常に発動し、1%のマナを追加で回復する。
      4) Wardenは40%のダメージ軽減を得る。
      2) Pummel stacks infinitely and adds an additional 15% damage increase per stack, and Pelted strikes twice as fast.3) Pelted lasts forever, and Torrent always triggers and additionally restores 1% mana.

      4) The Warden gains 40% Damage Reduction.

    • High Ranger’s Gear
      2) Overdraw と Double Drawは100%の確率で発動します。Razor tipsは100%の追加ダメージを与える。
      3) Razor Tipsのブリードは無限にスタックし、Double Drawは発動したスキルのダメージの100%を追加で与える。
      4) Wardenは40%のダメージ軽減を得る。
      2) Overdraw and Double Draw have a 100% chance to trigger. Razor tips deal 100% increased damage.

      3) Razor Tips bleed stack infinitely, and Double Draw deals an additional 100% of the triggering skill‘s damage.

      4) The Warden gains 40% Damage Reduction.

    • Windcaller’s Regalia
      2) すべての物理スキルはヒット時に敵に小さな旋風を発生させる。旋風は発動したスキルに等しいダメージを毎秒与え、その効果は3秒間持続する。
      衝突すると合体し、持続時間を更新してダメージを合体させる。Whirhwindsの有効期限が切れそうになると、自動的に他のWhirhwindsを探して合体させます。
      3) Whirhwindsの持続時間が7秒になり、威力が2倍になりました。Windwalker (ultimate)は死ぬまで持続し、5秒ごとにGaleのランク5を唱えるようになりました。
      4) ウォーデンは40%のダメージ軽減を得ます。
      2) All Physical skills spawn small Whirhkwinds on the foe on hit. The Whirlwinds deal equal damage to the skill that triggered them, per second, and lasts 3 seconds.2 meter damage radius.
      If Whirhwinds collide they will merge, refreshing their duration and combining their damage. When a Whirhwind is about to expire it will automatically seek out other wwhirlhwinds to merge with.3) Whirhwinds now last 7 seconds and are twice as strong. Windwalker (ultimate) now lasts until death, and will cast Gale rank 5 every 5 seconds.4) The warden gains 40% Damage Reduction.
    • Everspring Raiment
      2) Podsは無限にスタックし、Bloomは2倍の確率で発動します。
      3) Podsはバーストする確率が20%上昇し、バースト時には小さなツイスターをスポーンし、毎秒同じ量のダメージを3秒間与えます。さらに、すべてのポイズンスキルは1回の攻撃で常に3スタックのPodを適用します。
      4) Wardenは40%のダメージ軽減を得る。
      2) Pods stack infinitely, and Bloom is twice as likely to trigger.3) Pods have an increased 20% chance to burst, and when bursting they spawn small twisters, dealing the same amount of damage per second, for 3 seconds. In addition, all poison skills always apply 3 stacks of Pods per hit.

      4) The Warden gains 40% Damage Reduction.

    • Shroom Tender’s Garb
      2) Sporesは常にキャスト時に発動し、Sporesから産卵されるすべてのキノコは2倍の威力を持つようになりました。
      3) Sporesによってヒットした敵からキノコが生えてくるようになりました。3) マッシュルームはSporesによって攻撃を受けた敵から成長するようになりました。この効果は無限に続きます。SporelingsによってパワーアップしたMushroomsは、1つのパワーアップにつき3つのスタックを追加します。
      4) Wardenは40%のダメージ軽減を得る。
      2) Spores always trigger on cast, and all mushrooms spawned from Spores are twice as strong.

      3) Mushrooms now grow from each foe hit by the Spores. Mushrooms now also weaken nearby foes when popping, causing them to take 10% increased damage from all mushrooms. This effectstacks infinitely. Mushrooms empowered by Sporelings adds three additional stacks per empowerment.

      4) The Warden gains 40% Damage Reduction.

 

  • Warlock限定
    • Blood Binder’s Raiment
      2)生きているClotがいなくて,3つ以上のLiving Bloodがいる場合,彼らのステータスを足して大きなClotに合体します.
      Clotが死亡すると,半径3メートルの範囲に500%のダメージを毒ダメージとして与える.持続時間は10秒.
      3)Clotsは近くにいるLiving Bloodを吸収し,そのヘルスとダメージを自身に加算する.
      ClotsとLiving Bloodは攻撃と死の爆発でダメージを受けた敵に無限に毒のデバフをかけ,その攻撃のダメージを毎秒,5秒間与える.
      4)Living BloodまたはClotが形成されるたびに5%のダメージ軽減を得る.最大40%まで積み重ねる .効果は7秒間持続する.
      2)If there are no Clots alive and 3 or more Living Blood, they will merge into a large Clot, adding up their stats.
      When the Clot dies, it deals 500% of its damage as Poison damage in a 3 meter radius. Lasts 10 seconds.

      3)Clots will absorb nearby Living Bloods, adding their Health and Damage to itself.
      Clots and Living Blood will apply an infinitely stacking poison debuff on foes hurt by their attacks and their death explosion, dealing the damage of the attack each second, for 5 seconds.

      4)The Warlock gains 5% Damage Reduction each time a Living Blood or Clot is formed, stacking up to 40%. Effect lasts 7 seconds.
    • Plague Mage Raiment
      2)Infection が無限にスタックするようになる.
      3)Contagion が確定で発動するようになる.
      4)Infection 発動時, Warlock が最大ヘルス 50%分 のダメージを防ぐシールドを得るようになるが,シールドが破壊された場合, 5 秒間,シールドの再適用ができなくなり, Warlock が弱体化するようになる.
      2)Infection stacks infinitely.
      3)Contagion has 100% chance to trigger.
      4)The Warlock gains a Shield for 50% of his Maximum Health when Contagion triggers, however the Shield will weaken the Warlock if destroyed, preventing it from being re-applied for 5 seconds.
    • Demon Lord’s Regalia
      2)Infernal Demon を永続的に召喚するようになる. Hell Pit 詠唱時, Hell Pit の目標地点に Infernal Demon をテレポートさせるようになる( 3秒 に 1度しかテレポートできない).
      テレポート後, Infernal Demon は付近の敵を挑発する.
      3)Warlock の炎スキルが着弾すると, Infernal Demon が強化され, Warlock が与えたダメージに応じて その与ダメージ量が上昇するようになる(10秒間).
      この効果は, Warlockが現在の保持 Soul 量が乗算され,持続時間が更新される可能性がある.
      Infernal Demon はクリティカルヒットを出すことができなくなる.
      4)Warlock の被ダメージの 50% を Infernal Demon に分配するようになる.
      2)Summons a permanent Infernal Demon. Casting Hell Pit now also teleports the Infernal Demon to the location of the Hell Pit. The Infernal Demon will taunt nearby foes after teleporting. Can only teleport once every 3 seconds.
      3)When the Warlock lands a hit with a fire spell the Infernal Demon becomes Empowered, increasing its damage stat by the damage dealt by the Warlock. This effect is multiplied by the current amount of souls held by the Warlock, and lasts for 10 seconds and can be refreshed. However, the Infernal Demon can no longer crit.
      4)50% of the damage taken by the Warlock is redirected to the Infernal Demon.
    • Regalia of Burning Hells
      2)Flaming Hells が無限にスタックするようになる.
      3)Demonic Fury を全てのコンパニオンが発動するようになる. Warlock がコンパニオンスキルをセットしていない場合,代わりに Flaming Hells が一度に 5 スタック貯まるようになる.
      4)Warlock とそのコンパニオンが Demonic Fury を発動してからの 6秒間 ,被ダメージが 40% 軽減される.
      2)Flaming Hells stacks infinitely.
      3)Demonic Fury is also cast on all companions. If the Warlock has no companion skills, Flaming Hells is instead applied 5 stacks at a time.
      4)The Warlock and their companions gain 40% Damage Reduction for 6 seconds after triggering Demonic Fury.
    • Coldhearted Lich
      2)Spirit of Torment は半径 2m 内にダメージを与えるようになる.
      3)Spirit of Torment が付近にいる他の Spirit と合体し,与ダメージを増加させ,効果時間を更新するようになる.
      4)Frozen Veil がそのスタック数に応じて, Warlock の最大ヘルスの 3% 分を追加でシールドするようになる.同時に,クールダウンタイムを取り除く.
      2)Spirit of Torment now deals its damage a 2 meter radius around itself.
      3)Spirit of Torment will now merge with other nearby Spirits, adding their damage up and refreshing their duration.
      4)Frozen Veil shields for an additional 3% of the Warlock’s Maximum Health per stack, and the cooldown is removed.
    • Deathbringer’s Raiment
      2)敵が Cold Death の効果を受ける度,敵が受ける Cold Death のダメージが 10% ずつ上昇するようになる.この効果は無限にスタックする.
      3)Corpse Shatter の発動確率が 2倍 となり,被弾した全ての敵に Cold Death の追加ダメージのスタックを撒き散らすようになる.
      4)Bone Chill が発動する度に, Warlockの被ダメージが 10% ずつ減少するようになる(7秒間).この効果は最大 40% までスタックする.
      2)Every time a foe is affected by Cold Death, the damage of Cold Death on that foe is increased by 10%. Stacks infinitely.
      3)Corpse Shatter is twice as likely to trigger and will spread any Cold Death bonus damage stacks to all foes hit.
      4)Each trigger of Bone Chill adds 10% Damage Reduction to the Warlock, stacking up to 40% and lasting 7 seconds.
    • Desecrator’s Raiment
      2)Desecrationはまた,近くにいるすべてのDesecrationトリガーからのダメージを蓄積するSkullを産み出す.
      1.5秒後,5メートル以内にいる全ての敵に吸収されたダメージの300%を与える.
      3)Desecrationで攻撃を受けた敵はDesecrationとSkullのダメージが50%増加する.この効果は無限に続く.
      さらに,Desecrationは攻撃を受けた敵を2秒間50%減速させる.
      4)ウォーロックはDesecrationが敵を攻撃するたびに1%のヘルスを回復する.
      任意のソースからのオーバーヒーリングはシールドとなり,ウォーロックの最大ヘルスの30%まで吸収される.
      2)Desecration also spawns a Skull, which will store damage from all nearby Desecration triggers. After 1.5 seconds, the Skull deals 300% of the total damage absorbed to all foes within 5 meters.
      3)Foes struck by Desecration receive 50% increased damage from Desecration and the Skull. This effect stacks infinitely.
      In addition, Desecration slows foes hit by 50% for 2 seconds.

      4)The Warlock is healed for 1% Health each time Desecration strikes a foe. Overhealing from any source is turned into a Shield, absorbing up to 30% of the Warlock’s Maximum Health.
    • Masochist’s Garb
      2)Death Knight (究極スキル)が死ぬまで残り続けるようになる. Masochism が毎秒スタックし続けるようになる(最大 10スタック).
      全ての骨スキルの与ダメージが,報復値 の 25% 分 上昇する.
      3)Baneスキルヒット時,敵を弱体化させ,Baneスキルから受けるダメージを 30% 上昇させるようになる.
      この効果は無限にスタックします.骨破片も無限に積み重ねます.
      また, Masochism が,そのスタック数に応じて,報復値を 30% ずつ上昇させるようになる.
      4)Masochism のスタック数に応じて, Warlock の被ダメージが 5% ずつ減少するようになる.最大 40% まで効果がスタックする.
      2)Death Knight (Ultimate) lasts until death. Masochism has one stack added per second and stacks 10 more times.
      All Bone skills have their damage increased by 25% of Thorns.

      3)Bane skills weaken enemies on hit, increasing the damage they take from Bane skills by 30%.
      This effect stacks infinitely. Bone Splinters also stack infinitely. In addition, Masochism adds 30% increased Thorns per stack.

      4)Each stack of Masochism reduces the damage taken by the Warlock by 5%, up to 40%.

 

  • その他

 

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