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Rune

Dungeon AnomalyをMythicレベル1以上でクリア時に報酬でドロップするLesser Rune

共通

Templar専用

Berserker専用

Warden専用

Warlock専用

共通

  • Companion Mobility

    近接系のコンパニオンが [飛込] のAffix を,遠隔系のコンパニオンが [ワープ] Affix をそれぞれ得る.
    Melee companions gain the Leaper affix, and ranged companions gain the Warping affix.
  • Lethal Mobility

    移動スキル使用後の 3秒間, 移動スキル以外のスキルのダメージが (10-15)[25-30]% 上昇する.
    Mobility Skills increase the damage of all non-Mobility Skills used in the next 3 seconds by (10-15)[25-30]%.
  • Critical Thorns

    クリティカルヒットが報復値を (10-15)[25-30]% ずつ上昇させるようになる(最大 15 スタック).
    Critical hits increase Thorns by (10-15)[25-30]% for 7 seconds, stacking 15 times.
  • Chilled Blood

    凍結状態の敵が受ける出血ダメージが (10-15)[25-30]% 上昇する.
    Chilled foes suffer (10-15)[25-30]% increased damage from bleed effects.
  • Infected Wounds

    出血状態の敵が受ける毒ダメージが (10-15)[25-30]% 上昇する.
    Bleeding foes suffer (10-15)[25-30]% increased damage from poison effects.
  • Burning Lightning

    火傷状態の敵が受ける雷ダメージが (10-15)[25-30]% 上昇する.
    Burning foes suffer (10-15)[25-30]% increased damage from Lightning attacks
  • Retaliating Companions

    コンパニオンが,その最大ヘルス (100-150)[250-300]% 分に等しい報復値を得る.
    Companions are granted Thorns equal to (100-150)[250-300]% of their Maximum Health.
  • Bloodscent

    コンパニオンが出血状態の敵に対して与えるダメージが (80-120)[200-300]% 上昇する.
    Companions deal (80-120)[200-300]% increased damage to bleeding foes.
  • Assertion

    全ての2回発動するタイプのスキルの発動確率が (80-120)[200-300]% 上昇する.
    All doublecast passive skills have a (80-120)[200-300]% increased chance to trigger.
  • Simplicity

    全ての基本スキルのダメージ が, (60-90)[150-200]% 上昇する.
    All Base Skills deal (60-90)[150-200]% increased damage.
  • Potency

    全てのアクティブスキルのダメージが, 詠唱時にかかるマナコストの (2-3)[5-8]% 分上昇するようになる.
    All Active skills deal (2-3)[5-8]% increased damage for each percentage of Mana they cost to cast.
  • The Bombardier

    砲撃スキルのダメージが,効果時間に応じて (28-42)[70-100]% ずつ上昇する代わりに,その基本効果時間は半分になる.効果時間を持たない砲撃スキルは,3秒の効果時間があるものとして処理される.
    Bombardment skills deal (28-42)[70-100]% increased damage for each second of duration, however their base durations are halved. Bombardment skills without any duration are treated as if having a 3 second duration for this effect.
  • Relentless Assault

    Assaultスキルが マナを消費しなくなり,使用時に 3% のマナを回復し,クールダウンタイムが (16-24)[40-50]% 減少する.
    Assault skills no longer cost any mana, restore 3% mana on use, and have their cooldowns reduced by (16-24)[40-50]%.
  • The Sentry

    Sentryスキルのダメージを (40-60)[100-150]% 上昇させ,その持続時間を (40-60)[100-150]% 延長する代わりに,その効果範囲を半分にする.
    Sentry skills deal AMOUNT% increased damage and last (40-60)[100-150]% longer, but have their damage radius halved.
  • Bouncing Throws

    弧を描きながら飛び,地面へと着弾する投てきスキルが,最大 (2-2)[3-4]回 短距離間をバウンドするようになる.バウンド毎にダメージ判定が発生する.
    Thrown skills that are thrown in an arc and hit the ground may now bounce up to (2-2)[3-4] times, moving a short distance and dealing damage on each bounce.
  • Splitting Throws

    弧を描きながら飛ばない投てきスキルが分裂し,ランダムな方向に最大 (2-2)[3-4] の追加コピーを投げるようになる.
    Thrown skills that are not thrown in an arc may now split, throwing up to (2-2)[3-4] additional copies of themselves in random directions.
  • Polished Gems

    全てのジェムは,形状やレアリティに関係なく,それぞれの属性に対応した属性ダメージスタッツ +(2-3)[5-7]% ずつ付与するようになる.
    All gems provide +(2-3)[5-7]% to elemental damage in their respective elements, regardless of shape or quality.
  • Brutal Attacks

    攻撃速度が150%未満の場合,その%毎に,与ダメージが (2-3)[5-8]% ずつ上昇するようになる.攻撃速度が100%未満の場合,この効果量が 2倍 になります.
    Damage is increased by (2-3)[5-8]% for each percentage attack speed below 150%. Any percentage below 100% attack speed grants twice this bonus.
  • Greatness

    大ルーンの装備可能数が 1 増加する.
    Greater Rune cap is increased by 1.
  •  

Templar専用

  • Slicing
    Slice, Charge,  Tackle の移動距離が半分になる代わりに,そのマナコストとクールダウンタイムが (36-54)[90-100]% 減少する.
    Slice, Charge, and Tackle, moves only half the distance, and mana cost and cooldown is reduced by (36-54)[90-100]%.
  • Rolling Thunder
    Rolling Thunder の発動確率が (20-30)[50-75]]% 上昇する.
    Rolling Thunder has a (20-30)[50-75]]% additional chance to trigger.
  • Scorching Blaze
    Scorch が Flare を常時発動するようになり, Blaze が Scorch によって発動した場合, その効果量が (40-60)[100-150]% 上昇する.
    Scorch now always triggers Flare, and Blaze is (40-60)[100-150]% stronger when triggered from Scorch.
  • Storming Hammers
    Hammer Storm が,敵にヒットする度に (4-6)[10-15]% の確率で追加のハンマーを生み出すようになる.
    Hammer Storm has a (4-6)[10-15]% chance on each foe hit to spawn an additional hammer.
  • Blazing Hammers
    Holy Fire が範囲ダメージの代わりに, 毎秒ごとに Hammer Storm の炎属性Ver を (2-2)[3-4] 本生成するようになる.
    Holy Fire now casts (2-2)[3-4] fire versions of Hammer Storm on each tick instead of dealing damage in a radius.
  • Phantom Shield
    Phantom Shield が最大 (2-3)[5-7] 回追加でバウンドするようになる.
    Phantom Shield bounces up to (2-3)[5-7] additional times.
  • Barbed Revenge
    Revenge がダメージブロック値ではなく,報復値を Phantom Shield の基本ダメージ算出に使用するようになる, この際, 必ず物理属性となる.
    Revenge now bases the damage of Phantom Shield on Thorns rather than the damage blocked, and will always deal the damage as Physical, regardless of thorns element.
  • Static Repulse
    Repulse, Revert,  Magnetic Lock 使用時,全ての Static Overload オーブも破壊するようになる. 破壊時,その 2倍 の効果範囲内にいる全ての敵に対して (90-135)[225-300]% ダメージを与える.
    Repulse, Revert, and Magnetic Lock now also destroy all Static Overload orbs when used, causing them to burst, dealing (90-135)[225-300]% of their damage to all foes within twice their damage radius.
  • Light’s Aura
    Prayer, Hymn, Plea が毎秒,最大ヘルスの 1% を回復するようになり, 照明範囲が (200-300)[500-600]% 拡大する.
    Prayer, Hymn, and Plea now restore 1% of Maximum Health per second and increase Light Radius by (200-300)[500-600]%.
  • Hallowed Grace
    Hallowed の効果量を, Templarに付与されているバリアの効果量の (48-72)[120-150]倍 分上昇させる.
    Adds (48-72)[120-150]x the strength of the Templar’s current barriers to the base damage of Hallowed.
  • The Fierce Avenger

    Avenger が常時クリティカルヒットするようになり,Templarが移動する間,その与ダメージを (8-12)[20-30]% 上昇させる.
    Avenger always lands a critical hit, and deals (8-12)[20-30]% increased damage while the Templar is moving.
  • Rapid Pyre

    Pyreは (2-3)[5-12]秒 持続した時と同じ量の Ember を吐き出すようになる代わりに, 1.5秒 しか持続しなくなる.
    Pyre now lasts 1.5 seconds but spews as many Embers as if lasting (2-3)[5-12] seconds.
  • Grand Reprisal

    Reprisal, Retribution and Retaliation のパッシブ効果量が (200-300)[500-600]% 上昇する.
    The passive effect of Reprisal, Retribution and Retaliation is increased by (200-300)[500-600]%.
  • Holy Chains

    Cinderblast と Holy Boltはチェーンスキルと見なされ,その与ダメージが (60-90)[150-300]% 上昇し,最大 4体 の敵へと飛ぶようになる.
    Cinderblast and Holy Bolt are now Chained skills, dealing (60-90)[150-300]% increased damage and jumping up to 4 times.
  • Provocation

    Taunt の影響を受けた敵の被ダメージが (28-42)[70-100]% 上昇する.
    Foes affected by Taunt take (28-42)[70-100]% increased damage.
  • Holy Expulsion

    Expulsion が Holy Novaによって発動した場合,その与ダメージが (40-60)[100-200]% 上昇する.
    Expulsion deals (40-60)[100-200]% increased damage when triggered from Holy Nova hits.
  • Thundering Avatars

    Soul Avatar の攻撃速度とクールダウン軽減が (28-42)[70-100]% 上昇し,追加の Avatar を召喚するようになる.
    Soul Avatar has (28-42)[70-100]% increased attack speed and cooldown reduction on its attacks, and summons an additional Avatar.
  •  

Berserker専用

  • Rage Smash
    Rock Smash 使用時,最大 (10-15)[25-35] のRageを消費し,その消費量に応じて 基本ダメージを 2% ずつ上昇させる.
    Rock Smash consumes up to (10-15)[25-35] Rage when used, increasing its base damage by 2% per point of Rage consumed.
  • Mega Charged
    Charged Up のダメージが更に (8-11)[18][[25]]% 上昇する.
    Charged Up increases Damage by an additional (8-11)[18][[25]]%.
  • Dragon Stomp
    Dragon Stomp が敵の攻撃を中断させ,スタンさせるようになる(最大 1 秒間).
    Dragon Stomp now interrupts attacks and stuns foes for up to 1 seconds.
  • Infinite Rolls
    Dive, Flame Roll, and Glacial Roll のクールダウンタイムが (32-48)[80-100]% 短縮される.
    The cooldown of Dive, Flame Roll, and Glacial Roll is reduced by (32-48)[80-100]%.
  • Hydrarage
    Magma Hydra が Berserker の背後にくっつき,保持 Rage 量に応じて,その与ダメージ が 1% ずつ上昇するようになる. Magma Hydra も持続時間が (2-3)[5-7]秒 増加する代わりに,1体しか呼べなくなる.
    Magma Hydra now attaches itself to the back of the Berserker, and deals 1% increased damage for each point of Rage. Magma Hydra also has its duration increased by (2-3)[5-7] seconds, but is limited to a single instance.
  • Embershield
    Embershield発動中,ヒット時効果を発動させ,マナ再生量が (80-120)[200-250]% 上昇する.
    Embershield may now trigger on-hit effects and increases Mana Regeneration by (80-120)[200-250]% while active.
  • Shattering Impact
    Leap と Take Down がヒット時に同じランクの Earthshatter を発動させるようになる.
    Leap and Take Down cause Earthshatter of the same rank on impact.
  • Dragonthorn
    報復ダメージが雷属性を帯び,攻撃被弾時に, 報復値の (88-132)[220-300]% の基本ダメージを持つ Dragon Soul を発動するようになる.
    Thorns damage turns into Lightning, and taking damage spawns a Dragon Soul using (88-132)[220-300]% of Thorns as its base damage.
  • Hard Knocks
    Take Down, Explosive Punch,  Thunder Punch のクールダウンタイムが (32-48)[80-100]% 短縮される.
    The cooldown of Take Down, Explosive Punch, and Thunder Punch is reduced by (32-48)[80-100]%.
  • Released Heritage
    Rage Release 発動後,Heritageスキルの効果量を 5% 上昇させる.この効果は最大 (4-6)[10-13]回 スタックする.
    Rage Release increases Heritage Effect by 5% for 5 seconds after triggering, stacking up to (4-6)[10-13] times.
  • Ravenous Winds
    Frost Winds の発動頻度を 攻撃速度の (12-18)[30-40]% 分増加させる.
    Increases the tick rate of Frost Winds by (12-18)[30-40]% of Attack Speed.
  • Pulverize

    Stonefist がクラウン持ちの敵に当たると, (2-3)[5-8]回 追加で攻撃するようになる.
    If Stonefist hits a crowned foe it will strike an additional (2-3)[5-8] times.
  • Boulderfist

    Boulder が,ヒット時 (32-48)[80-100]% の確率で,敵の頭上に Stonefist を呼び出す代わりに,ノックバックを引き起こさなくなる.
    Boulder has a (32-48)[80-100]% chance on hit to summon a Stonefist over the foe and no longer causes a knockback.
  • Warp Echo

    Dragon Warp 使用時,コダマを生み出すようになる.このコダマは (24-36)[60-100]% の確率で, Berserker が使用するシャウトスキルを模倣する. コダマは, Dragon Warp を再使用するまで持続する.
    Dragon Warp creates a Warp Echo when used, which has a (24-36)[60-100]% chance to replicate any Shout Skills used by the Berserker. The Warp Echo lasts until Dragon Warp is used again.
  • The Dragon Flame

    Embershield, Flame Roll, Flamewrath のダメージが (40-60)[100-150]% 上昇し,そのクールダウンが取り除かれる代わりに,該当スキル使用時に Berserker に火傷効果を付与するようになる,この火傷効果は,最大で 10 回スタックし,毎秒 最大ヘルスの 1% ダメージを与える(7秒間).
    Embershield, Flame Roll, and Flamewrath deal (40-60)[100-150]% increased damage and have no cooldown. However, these skills apply a burn effect to the Berserker, dealing 1% of his total health per second, stacking 10 times. Burn lasts 7 seconds.
  • Rage Peak

    Glacier 使用時,全ての Rage を使い果たして,与ダメージを Rage 5 ポイントごとに (2-3)[5-10]% ずつに上昇させる.
    Glacier now exhausts all rage when cast, increasing its damage by (2-3)[5-10]% per 5 points of rage.
  • Winter Rage

    Glacial Roll, Arctic Leap, Frigid Roar がヒット時に 2倍 のRageを生成するようになり,その与ダメージが (40-60)[100-150]% 上昇する.
    Glacial Roll, Arctic Leap, and Frigid Roar generate twice as much rage on hit, and deal (40-60)[100-150]% increased damage.
  • The Blue Bolt

    Dive と Hop 使用時, Dragon Storm (ランク5)を発動するようになる. Dragon Storm のダメージが (60-90)[150-200]% 上昇する.
    Dive and Hop casts Dragon Storm at rank 5 when used. Dragon Storm deals (60-90)[150-200]% increased damage.
  • Soulstorm

    Dragon Soul によって発動した Dragon Storm のダメージが (60-90)[150-200]% 上昇する.
    Dragon Soul spawned from Dragon Storm deal (60-90)[150-200]% increased damage.
  • Ancestral Rage

    現在の Rage 量に関わらず, Rage を消費する全てのパッシブスキルとHeritageスキルが,常に (32-48)[80-120]% の効果量を最低でも付与するようになる.
    All rage-based passive skills & Heritage effects now always give a minimum of (32-48)[80-120]% of the effect, regardless of current rage level.
  • Targeted Destruction

    Destructive Manoeuvres は,範囲内のランダムな敵を狙うようになり,被弾した全ての敵に対し,火傷効果を付与するようになる.火傷効果は毎秒, 与ダメージの (40-60)[100-150]% 分を敵に与える(5秒間).
    Destructive Manoeuvres now attempts to target a random enemy within range, and will apply a stacking burn effect to all foes struck, dealing (40-60)[100-150]% of the damage dealt, per second, for 5 seconds.
  •  

Warden専用

  • Multishot
    Multi Shot, Scatter Shot,  Volleyが, (2-3)[4-5] 本 / 個の追加の矢 / 破片 を射出するようになる.
    Multi Shot, Scatter Shot, and Volley fire (2-3)[4-5]  additional arrows/fragments.
  • Boomspore
    Boom Shrooms 発動時, Spore から生まれたキノコを即座に爆発させるようになる.キノコは成長段階に関係なく破裂し,その与ダメージが (40-60)[100-150]]% 上昇する.
    Boom Shrooms will instantly burst any Shrooms spawned from Spore when cast. The Shrooms will burst regardless of growth stage and deal (40-60)[100-150]]% increased damage.
  • Chained Focus
    全てのチェーンスキルは,全てのジャンプを実行する前に効果が終了した場合,被弾した敵に残りの合計ダメージの (24-36)[60-80]% を拡散して与えるようになる.
    All Chained skills now deal (24-36)[60-80]% of the total remaining damage spread across all foes struck if the effect ends before performing all jumps.
  • Shardstorm
    Ice Shardが, 1% の確率で自身に Winter Storm を発動するようになる.
    Ice Shard has a 1% chance to also cast Winter Storm on itself.
  • The Living Forest
    Treant Guard と Treant Strider がそれぞれを召喚するようになる. 加えて,両方のコンパニオンの与ダメージと報復値が (140-210)[350-500]% 上昇する.
    Treant Guard also summons Treant Strider, and the other way around. In addition, both companions have their damage and thorns stats increased by (140-210)[350-500]%.
  • Bramble Burst
    Vine Blast, Vine Shot, Bramble Storm,  Bramble Vine が, (12-18)[30-40]% の確率で,被弾した敵の Pods を爆発させるようになる.
    Vine Blast, Vine Shot, Bramble Storm, and Bramble Vine have a (12-18)[30-40]% chance to cause any Pods on foes hit to burst.
  • Thorn Veil
    Root Veil 発動中, 報復値を (120-180)[300-400]% 上昇させる.
    Root Veil also increases Thorns by (120-180)[300-400]% while active.
  • Split Thunder
    Thunder Orb がヒット時に 3つ の小型オーブへと分裂し,元の半分の効果範囲に対して,それぞれが (12-18)[30-40]% ダメージを与えるようになる. 3つ の小型オーブの内, 1つは付近の敵を追尾し,それ以外のものはランダムに移動する.
    Thunder Orb now splits into 3 smaller orbs on impact, each dealing (12-18)[30-40]% of the orb’s damage in half of its radius. One of the orbs will attempt to target a random nearby foe, whereas the others will move randomly.
  • Poison Trees
    Thorny パッシブスキルも習得している場合に限り, Treant Guard  Treant Strider が , Barbed Sporesマスタリーパークを (160-240)[400-500]% の性能でもって発動するようになる.
    Treant Guard and Treant Strider may now trigger the Barbed Spores Mastery Perk at (160-240)[400-500]% efficiency on themselves, provided that they also have the Thorny passive skill.
  • Winter’s Chill

    氷スキル使用時, 周囲 (4-6)[10-13]m にいる全ての敵に対して Winter’s Chill を付与するようになる.
    Winter’s Chill is applied to all foes within (4-6)[10-13] meters when casting any Frost skill.
  • Wisp Blast

    Shock Orb と Storm Orbs は,詠唱時に生きている Wisp からも発動するようになる.該当スキルは, Wisp が狙っている敵を対象とする.
    Shock Orb and Storm Orbs are also fired from any active Wisp when cast. The skill will target what the Wisp targets.
  • Greater Hail

    Hail が, (20-30)[50-100]% の確率で,半径 2m 以内にダメージを与える大あられを生み出すようになる.
    Hail has a (20-30)[50-100]% chance to create a Greater Hail, dealing damage in a 2 meter radius.
  • Trap Throw

    Lay Traps がワナを地面にばらまかずに.敵めがけてワナそのものを投げつけるようになる.ワナの与ダメージが AMOUNT% 上昇し,効果範囲が (10-15)[25-35]% 拡大する. 加えて, ワナが最も高い属性ダメージスタッツの属性を持つようになる. Lay Traps が投てきスキルとして扱われるようになる.
    Lay Traps now throws a single trap at the target foe rather than laying them on the ground. The trap deals X% increased damage to a (10-15)[25-35]% wider radius. In addition, the element of the trap matches the highest bonus element stat. Lay Traps now counts as a Thrown skill.
  • Advanced Toxicology

    Fairy Ring と Toxicology から生成されたキノコが毒の効果をスタックし続けるようになり,その効果時間が (20-30)[50-100]% 長くなる.
    Mushrooms spawned from Fairy Ring and Toxicology now stack their poison effects infinitely and the effects last (20-30)[50-100]% longer.
  • Great Storms

    Tornado, Toxic Storm, Thunder Storm,  Hail Stormの攻撃頻度が,Wardenの攻撃速度の (10-15)[25-35]% 分だけ増加する.
    Tornado, Toxic Storm, Thunder Storm, and Hail Storm have their tick rates increased by (10-15)[25-35]% of the Warden’s attack speed.
  • Wolfcaster

    Air Freeze and Ice Shard が突進する Wolf たちを代わりに解き放つようになる. Ice Shard が 1回突進する Alpha Wolf を召喚し, Air Freeze は複数回突進する Wolfpack を召喚する.この Wolf たちは短距離を突進した後に溶け,それに触れた敵全てに対してダメージを与える.この際の与ダメージは Alpha Wolf と Wolfpack の持つダメージの (60-90)[150-200]% に基づく.
    Air Freeze and Ice Shard now summon charging wolves instead. Ice Shard summons a single charging Alpha Wolf, and Air Freeze summons multiple charging Wolfpack wolves. The Wolves dissolve after charging a short distance and will damage anything they touch. Their damage is based on (60-90)[150-200]% of Alpha Wolf and Wolfpack’s listed damage.
  • Swelling Pods

    Pods が爆発時に範囲ダメージを与えなくなる代わりに,それ自体に (2-3)[5-10] のスタックを付加するようになる. Pods の基本ダメージが 2倍 になる.
    Pods no longer deal damage in a radius when bursting, and instead adds (2-3)[5-10] stacks to itself. The base damage of Pods is also doubled.
  • Norla’s Gale

    Gale が Wardenの周囲を巡回するようになる(7秒間).スキルを発動させる度に,その効果時間が更新される. Gust あるいは Tornado 発動時にも Gale が生成されるようになり,その与ダメージが (40-60)[100-150]% 上昇する.
    Gale now orbits the Warden and lasts for 7 seconds. Each cast refreshes the duration. Any Gust or Tornado cast will also spawn from each Gale, and deal (40-60)[100-150]% increased damage.
  • Barraging Acrobatics

    Tumble あるいは Escape 使用時, Volley が自動で発動し,その与ダメージが (40-60)[100-150]% 上昇する代わりに,正確さを失い,全方位に放射されるようになる.
    Volley is now automatically performed when using Tumble or Escape, and deals (40-60)[100-150]% increased damage. However, it is no longer nearly as accurate and will spread arrows in all directions.
  • Mega Wisp

    Mega Wisp の効果量が (12-18)[30-40][% 上昇し, Empowered Wisp が更に 10回 スタックするようになる.
    Mega Wisp is (12-18)[30-40][% stronger and Empowered Wisp stacks 10 more times.
  • Sparking Static

    発動中の Sparkies ごとに, Static の与ダメージが, Stormcaller’s Regaliaセットボーナスを含め,合計で (32-48)[80-100]% 上昇する.
    For each active Sparkies, Static deals (32-48)[80-100]% increased total damage, including Stormcaller’s Regalia Set bonuses.
  •  

Warlock専用

  • Cursed Blood
    Living Blood が, Blood Curse の影響を受けた敵から生成された場合, その効果量が (40-60)[100-200]% 上昇する.
    Living Blood is (40-60)[100-200]% stronger when spawned from foes affected by Blood Curse.
  • Infinite Ruin
    Ruin が無限にスタックするようになる.
    Ruin now stacks infinitely.
  • Demonic Fury
    Demonic Fury の基本ダメージが (4-6)[10-15]% 上昇し,生きているコンパニオンの数に応じて,その発動確率が上昇する.
    Demonic Fury has a (4-6)[10-15]% additional base damage and increased chance to trigger for each active companion.
  • Reaping
    Life Reap のクールダウンタイムが無くなり,敵が影響を受ける Curse of Woe, Curse of Terror, Curse of Reckoning ごとに,その与ダメージ が (28-42)[70-100]% 上昇する.
    Life Reap no longer has a cooldown and deals (28-42)[70-100]% increased damage for each Curse of Woe, Curse of Terror, or Curse of Reckoning the foe is affected by.
  • Curse of Thorns

    Curse of Reckoningに苦しむ敵は,代わりにウォーロックによる報復ダメージが(120-180)[300-400]%増加します.
    Foes afflicted by Curse of Reckoning instead suffer (120-180)[300-400]% increased Thorns damage from the Warlock.
  • Exoskeleton

    Exoskeleton が Masochism のスタック数に応じて,報復値を (4,000-6,000)[10,000-20,000] ずつ増加させるようになる. また, Exoskeleton 発動中, 報復ダメージが 周囲 7m 以内にいる全ての敵にダメージを与えるボーン・ノヴァとして発現するようになる.
    Exoskeleton also adds (4,000-6,000)[10,000-20,000] Thorns for each stack of Masochism, and Thorns damage is now dealt as a bone nova to all foes within 7 meters while Exoskeleton is active.
  • The Reckoning Hand

    Hand of Death に被弾した敵に対し Curse of Reckoning を付与し, Curse of Reckoning の効果を受けた敵が受ける報復ダメージを (120-180)[300-400]% 上昇させる.
    Hand of Death applies Curse of Reckoning to all foes hit, and foes afflicted by Curse of Reckoning instead suffer (120-180)[300-400]% increased Thorns damage from the Warlock.
  • Warped Banes

    Soul Warp が,着弾時に Bane of the Dead, Fire Nova, Frost Nova,  Bone Spears のいずれかを,最大ランクで発動するようになる.この際,最も属性ダメージスタッツが高い属性のスキルが発動する.
    Soul Warp also casts either Bane of the Dead, Fire Nova, Frost Nova, or Bone Spears at max rank when landing. The Warlock’s highest Elemental damage decides the skill cast.
  • Foul Demon

    全ての Imps と Little Devils を生け贄に捧げ,その合計ヘルスとダメージの (80-120)[200-300]% 分を Infernal Demon へと加算する.
    All active Imps and Little Devils are sacrificed, adding (80-120)[200-300]% of their total combined Health and Damage to Infernal Demon.
  • Rapid Plague

    Plague がWarlockの攻撃速度の (20-30)[50-80]% 分だけ素早く攻撃するようになる代わりに, 1体 しか出現しなくなる.
    Plague now strikes faster, based on (20-30)[50-80]% of the Warlock’s attack speed, but is limited to a single instance.
  • Shattered Spirits

    Corpse Shatter  発動時, そのダメージ量に基づいて (1)[1-2] 体 Spirit of Torment を生成するようになる.
    When triggered, Corpse Shatter spawns (1)[1-2] Spirit of Torment based on its damage.
  • Frozen Graves

    Frozen Fateの影響を受けた敵は,体力のパーセンテージが失われるごとに0.(8-12)[20-33]%の確率で即座に死亡し,フロストスキルが当たるとCorpse Shatterを引き起こします.
    Foes affected by Frozen Fate have a 0.(8-12)[20-33]% chance per missing health percentage to instantly die and cause Corpse Shatter when struck by a frost skill.
  • The Devouring Star

    Deathly Barrageは,元の数の星を合わせたダメージで,1つの強力な星のみをスポーンするようになりました.この新しい星は4メートル以内のFrigid Starを定期的に吸収し,それ自体の持続時間を更新し,吸収された呪文のダメージの(52-78)[130-200]%を獲得します.さらに,Deathly Barrageは3秒長く続きます.
    Deathly Barrage now only spawns a single powerful star with the damage of the original number of stars combined. This new star periodically absorbs any Frigid Star within 4 meters, refreshing its own duration and gaining (52-78)[130-200]% of the absorbed spell’s damage. In addition, Deathly Barrage lasts 3 seconds longer.
  • Total Armageddon

    Armageddon の発動確率が (20-30)[50-75]% 上昇する.
    Armageddon has (20-30)[50-75]% additional chance to trigger.
  • Instant Combustion

    Detonationダメージを与えなくなる代わりに,  Flaming Hells の効果を受けた敵に対して Combustion が発動するようになる. 加えて, Combustion のダメージが (30-45)[75-100]% 上昇する.
    Detonation no longer deals damage and instead triggers Combustion on all foes affected by Flaming Hells. In addition, Combustion deals (30-45)[75-100]% increased damage.
  • Putrefying Poisons

    全ての Corruptor ツリースキルは,被弾した全ての敵に対して,最大ランクの Blood Curse と Flesh Rot を付与するようになる.加えて,これらのスキルの与ダメージが, (80-120)[200-300]% 上昇する.
    All Corruptor skills now apply both Blood Curse and Flesh Rot at max rank to all foes struck. These effects also deal (80-120)[200-300]% increased damage.
  • Blood Explosion

    Poison Nova 発動時, Living Blood (あるいはその塊)が 即座に爆発するようになる. この際,与ダメージが(60-90)[150-200]% 上昇する.
    Casting Poison Nova will make any Living Blood (or Clots) instantly explode for (60-90)[150-200]% increased damage.
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